Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Emelie - 1 mars 2015 20:14

Hejsan! Idag har jag bakat inför Felicias 1-års kalas:). Vi blir inte så jättemånga då de var några som hade andra planer och sambons föräldrar är på semester, men så är det ibland. Lite kakor behöver vi i vilket fall som;). Så idag har jag bakat kanelbullar med rosa pärlsocker som jag färgat med karamellfärg. Bakade även hallongrottor som är Filippas favorit kaka. Sen beställer vi tårta. Känns så galet att Felicia blir ett helt år om några dagar. Förstår inte att ett år kan gå så snabbt!
Har idag även nått mitt mål och sprungit milen under 50 minuter, känner mig så glad och är grymt nöjd! Älskar löpning och tycker det är så skoj och nu när man ser resultat blir man ju ännu mer peppad.

Hoppas ni haft en skön helg?! Nu blir det lite glass och tv:). Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards