Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Emelie - 17 januari 2014 20:46

Så har den efterlängtade helgen kommit. Bästa sambon och vår lilla skatt hämtade mig vid tåget, sen kom jag hem till dukat bord. En god kycklingrätt med färsk pasta blev fredagens middag, mumsigt! Nu sitter vi i soffan och mumsar på lite fika. Chokladbollar som jag bakade igår och en god kopp kaffe:). Choklad kan ju aldrig bli fel och chokladbollar är alltid gott, kommer nog aldrig tröttna på de goda mumsbitarna.

Hoppas ni har en mysig kväll!

Av Emelie - 17 januari 2014 08:27

Så här glad var Filippa imorse, vår härliga busunge!

Filippa överlycklig av all snö som kommit under natten:). Så vintervitt det är ute idag, äntligen snö. Hoppas den får ligga kvar lite, så Filippa får leka ute i snön och åka lite pulka.

Godmorgon! Äntligen fredag och bara en dag att jobba innan det är helg. Jag är ledig i helgen vilket ska bli fantastiskt skönt. Träning, middagsmys med vänner och förhoppningsvis mycket utelek står på schemat. Ska ni göra något skoj i helgen?

Mysig fredag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards