Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Emelie - 7 januari 2014 10:34

Frukost på espresso house smakade extra gott denna morgon/förmiddag.

Godmorgon eller God förmiddag! Jag har precis börjat vakna till liv så smått. Imorse var det nämligen dags för sockerbelastningen hos barnmorskan. Tycker inte det är så äckligt som de flesta påstår, lite citron i så är det ingen fara. Det som jag tycker är jobbigt är hungern, att vakna runt sex och inte få äta frukost förrän efter tio. Men nu har jag precis fått i mig frukost och ska snart starta jobbdagen. En hel jobbvecka framför mig, man har ju vant sig vid kortveckor nu.

Filippa är hemma med pappsen idag eftersom det är planeringsdag på dagis. Så är allt lite avis på att de är hemma och myser.

Fin dag & start på veckan till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards