Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Emelie - 6 januari 2014 18:30

Sötaste städhjälpen med finskorna på och allt:).

Godkväll! Hoppas ni haft en mysig och skön trettondag. Nog många som varit långlediga och börjar jobba imorgon misstänker jag. Jag har ju jobbat mellandagarna så för mig känns det som vanligt.

Idag har vi äntligen städat ut julen, känns så skönt fast att det blev lite tomt här hemma. Filippa ville självklart hjälpa till, sötaste hjälpredan...vår gullunge! Lite hemmaträning i form av lite cykling nere i källaren på cykeln har också hunnits med, riktigt härligt att röra på sig och det går fortfarande hur bra som helst trots tjockismagen:).

Nu ikväll har jag bakat ett bröd, så kvällsfikan är räddad, kommer bli så gott med en eller två skivor nybakat bröd med smör och ost på;).

Mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards