Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Emelie - 5 januari 2014 20:39

Godkväll! Sitter ni och ser hockey finalen ikväll? Vi är hos mina föräldrar och kikar. Ätit söndagsmiddag och fikat gott. Filippa passade även på att låna mormor och morfars badkar för lite bus och simning, vårt söta lilla badtroll:).

Skönt med helgdag imorgon, min lediga måndag så ingen extra dag för mig, men skönt att ha sambon hemma. Hoppas på fint väder så man kan vara ute mycket.

Nu åter till tvn och hockey:)

Fin kväll till er!

Av Emelie - 5 januari 2014 13:16

Vilken mysig vistelse vi har haft på hotell Gässlingen i Skanör med jobbet. Eftersom vi inte har någon julfest, brukar vi hitta på något i januari. Detta året blev det nere i Skanör, där vi faktiskt varit en gång tidigare för några år sen. Så mysigt ställe. Vi checkade in runt 14-tiden igår och startade med en räkmacka innan en timmes massage väntade:).

En promenad ner till havet som ligger bara några minuter ifrån hotellet hann vi med och tur med vädret hade vi också. Kalla vindar, men soligt:).

Spa avdelningen och utomhuspoolen.

Härlig inomhusmiljö:)

Kvällen avslutades på Skanörs Gästis där jag åt en Bergtunga med ost, selleri och dillpotatismos, så gott! Till efterrätt blev det en syrlig citronfromage med hallon och brynt vit choklad:).

Sen det bästa av allt enligt mig, hotellfrukost! Bästa målet på dagen, älskar verkligen frukost!

En härlig minihelg på hotell, synd man inte kan sova länge på morgonen bara...

Hoppas ni har en fin helg!?

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards