Alla inlägg den 21 april 2013

Av Emelie - 21 april 2013 20:06


Godkväll! Sitter ni och ser mästarnas mästare? Det gör vi, eller jag med ena ögat;). Idag har vi hunnit med en hel del tycker jag. Fixat en massa här hemma, sen varit en sväng på Ikea och även tittat på en sulkyvagn till Filippa, snart dags för semester ju:). Efter det åkte vi hem till syster & Marcus på fika. 

 

Vår gladfis Filippa

 

Mina älsklingar  

Filippa busar & vinkar till Iris, mosters katt:)  

Till fikat hade min syster bakat en supergod marängstubbe med hallon, grädde och kokos. Recept från senaste numret av Icas tidning Buffe. 




Av Emelie - 21 april 2013 08:50


Godmorgon härliga söndag! Vilken underbar dag. Vi startade denna morgon med en powerwalk på nästan en timme, så härligt! Gick in på konditoriet på vägen hem & köpte med oss färska bullar:). Tyvärr har vi inte hunnit med att sätta ut utemöblerna än, annars hade vi ätit frukost ute på trädäcket idag. Vi har morgonsol där och termometern visar redan 15 grader!

Idag blir det en fixardag här hemma. Tvätta trädäck, städa inne och plocka undan alla tjocka vinterkläder...en fika i solen ska säkert hinnas med också:).

Ha en underbar dag i solen, så hörs vi senare;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards