Alla inlägg den 19 april 2013

Av Emelie - 19 april 2013 11:08


Happy Friday! Så var det fredag igen..veckorna går himla fort! Idag är Filippa åter på dagis. Hon var pigg och glad igår med, men eftersom hon blev hemskickad i onsdags höll vi henne hemma igår. Snälla moster Johanna ställde upp som barnvakt:).

 

På väg in till Malmö och moster igår, hon tyckte det var roligt att åka buss med mamma:).

 

Johanna tog med henne till Folkets park, där de tittade på minigrisar och hästar.

 

Hann med en sväng på lekplatsen också såklart! Hon verkar ha haft en superbra dag vår lilla gladfis:)

 

Igår efter jobb var jag & söta kollegorna Sofie, Fahriye och såklart underbara Vince på köpcentret Emporia och fikade efter jobb. Så mysigt och så lugnt och skönt där är ute på kvällen, nästan inget folk och på väg hem för mig, så det var perfekt. Måste ju prata ikapp ibland:), vi saknade dock Johanna och hennes nya söta prins.



Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards