Alla inlägg den 8 april 2013

Av Emelie - 8 april 2013 13:01


Hej måndag! Ny vecka och nya möjligheter för lite varmare väder:). Det är strålande sol idag, men inte riktigt vårvarmt än...solen gör en glad i alla fall.


Igår var vi en sväng på Ikea, jag & Filippa. Köpte en pall till badrummet som hon redan älskar, hur kul är det liksom inte att nå upp och kunna leka med vatten. Vi får se hur länge den får stå framme, kanske får gömma undan den, mycket lek redan, tanken var ju att hon skulle tvätta sig:). Efter Ikea gick vi in på barnens hus och köpte en potta. Igår kväll satt hon faktiskt på den och lite droppar kom de. Känner dock ingen stress med pottträningen, men bra att ha en hemma så får hon prova lite när hon vill. Till sommaren blir nog perfekt för pottträning då man kan vara ute mycket & man slipper alla varma kläder, så förhoppningsvis lite lättare:). Filippa börjar med andra ord bli stor..tiden går för fort!

 

Bakade även en smulpaj igår, årets första tror jag. Smulpaj hör till våren & sommaren tycker jag..så himla gott. Nu längtar jag efter våra rabarber i trädgården.


Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards