Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Emelie - 28 oktober 2013 19:57

Jösses vad det blåser ute, stormen Simone är här. Jag lyckades ändå ta mig ut och iväg på ett träningspass nu ikväll, skönt så här efteråt.

Idag har jag varit ledig. Jag och Filippa har haft en mysig innedag. Pyssel på hennes rum, dans till pippisånger och en massa mys har det blivit. I eftermiddag blev det även lite bakning, vad får ni se imorgon (ni som har instagram vet redan).

Nu börjar snart dessertmästarna på tv, så dags att slå sig ner i soffan:).
Trevlig kväll!

Av Emelie - 28 oktober 2013 09:22

Vilken bra start vi har fått denna måndagmorgon. Egentligen hade vi en frukostdejt med bästa vännen och hennes två barn, men vi fick tyvärr ställa in då hennes minsta är sjuk:(. Jag och Filippa passade då på att lyxa till det med bullar från konditoriet, så gott! Mysfrukost framför Pippi och några koppar kaffe senare känner jag mig pigg och redo att starta dagen:). Vad vi ska hitta på idag vet jag inte än, det blåser ju en massa ute, så får nog bli en innedag med bus!

Fin måndag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards