Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Emelie - 6 oktober 2013 19:47

Godkväll! Hoppas allt är bra med er:)?! Vilken varm och fin höstdag det varit idag. Helgen har gått snabbt i vanlig ordning...och nu sitter man här igen och det är söndagkväll.

Helgen firade vi med en supergod skaldjurssoppa som min underbara sambo lagat, härlig fredagsmiddag!

Igår jobbade jag och på kvällen åkte vi till mina föräldrar där vi fick grillat till middag, så gott och kanske årets sista grillning?! Man kan ju grilla året runt, men det blir ju såklart alltid mestadels under sommaren.

Glada Filippa i några av hennes nya kläder från PompdeLux:).

Trots det varma härliga vädret ville Filippa ha sin tjocka jacka på sig idag, gullunge!

Ikväll har jag även hunnit bakat goda äppelmuffins med vaniljkräm, så gott till söndagsfikan:).

Nu soffa & mys:) Trevlig kväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards