Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Emelie - 25 februari 2015 20:52

Första skorna är något alldeles speciellt tycker jag, här är Felicias första. Ett par kavat i storlek 19 och ett par Nike i storlek 21, så små och söta:). Kavaten köpte vi till henne och Nike skorna fick hon av mormor och morfar. Felicia har varit tokig när vi satt på henne skorna och ville för bara 2 veckor sedan absolut inte ha dom på sig, men nu är det inga problem och hon går fint i dom:).

Vår lilla mini:).

Godkväll! Jag har precis hoppat i myskläder efter duschen. Blev en löprunda efter nattningen av barnen, så härligt väder ute ikväll. Vindstilla (för en gångs skull) och inte kallt men inte varmt heller, perfekt löpväder helt enkelt, även om jag längtar till dom sena sommarkvällarna:). Det har annars varit en dag på jobb med massor att göra, så denna onsdag har gått i ett rasande tempo.

Sambon ser på fotboll nu, så jag tänkte nätshoppa lite, perfekt fördelning tycker jag;). Hoppas ni har en mysig kväll, så hörs vi mer imorgon:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards