Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Emelie - 2 februari 2015 20:37

En något suddig bild på mina fina:). Nu har jag lämnat över stafettpinnen till sambon och jag har börjat jobba heltid.

Godkväll! Nu är jag tillbaka igen efter en liten paus i helgen. Ja nu är det som sagt dags för sambon att vara hemma på heltid och min tur att jobba heltid. Det känns faktiskt helt okej, eftersom jag mjukstartat och redan jobbat några dagar i veckan så blir det inte en chock att börja jobba mer. Så en måndag på jobb har det varit:). Nu har jag precis slängt mig på soffan och ska försöka leta upp något att kika på, en lugn kväll med andra ord. En massa snö har förresten kommit idag, jag som vill ut och löpträna i veckan, vi får helt enkelt se hur länge snön

En fortsatt mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards