Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Emelie - 5 februari 2015 21:44

Felicia i action, med tungan rätt i mun;). Hon övar på att gå varje dag och det är så himla sött när hon tar sig fram:).

Hej på er! Det blev ett sent hej idag. Men jag snabbade mig hem efter jobb för att hinna mysa och pussa mina tjejer godnatt, sen blev det ett bodypump pass. Så nu har jag precis landat i soffan och känner faktiskt mig riktigt pigg och fylld med energi, det dumma med att träna sent är att jag blir pigg. Så får helt enkelt försöka varva ner lite nu för snart är det läggdags:).

Tänk att Felicia idag blir hela 11 månader och att om en månad fyller hon ett år. Ett år som jag undrar vart det tagit vägen, så snabbt det har gått. Min lilla bebis börjar bli stor, även om hon alltid kommer vara min lilla mini:). Snart dags att förbereda inför hennes första kalas. Storasyster ska få hjälpa mig att baka och dekorera eftersom hon tycker det är så skoj. Så nu tänkte jag surfa runt på lite inspiration innan läggdags!

Hoppas ni har en mysig kväll & imorgon är det ju fredag:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards