Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Emelie - 11 februari 2015 21:11

Igår fick Felicia åka cykel för första gången och det verkade som hon gillade det:). Tänk när våren kommer, så härligt det kommer bli att cykla då och slippa alla tjocka kläder.

Godkväll! Oj vad veckorna går fort när man jobbar, redan onsdag! Det går jättebra att jobba, är nu inne på min andra vecka och det är superskoj. Sambon trivs hemma och Felicia utvecklas så mycket för varje dag som går. Hon går för fullt och har blivit så himla stadig, det går verkligen undan. Jag brukar cykla hem på min lunch så jag får en liten dos av mina tjejer, det är verkligen så härligt att ha nära till jobb:).

Nu tänkte jag fortsätta mysa ner mig i soffan och se lite tv innan sängen kallar.

Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards