Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Emelie - 30 oktober 2014 20:35

Det fick bli lite halloweenfika ikväll:).

Hejsan! Köpte med mig hem lite halloweenfika när jag var inne i Malmö för att fixa mina naglar idag. Så vi mumsade i oss var sin orange bakelse nu ikväll. Det är väl så vi firar halloween, för något mer firande tror jag inte det blir:). Filippa har i och för sig pysslat lite på dagis och bland annat målat kastanjer som liknar spöken och pumpor. Annars har denna torsdagen gått himla fort, ja dagarna springer iväg nu när man är hemma och imorgon är det fredag och helg igen. Vad som händer i helgen får vi se. Filippa ska i alla fall in till Malmö på lördag och se på Mora träsk, annars blir det nog en myshelg med allt i från träning till lite trädgårdsfix.

Nu ska jag njuta av denna torsdagskväll, snart favvoprogrammet på tv dessutom. Final i Hela Sverige bakar, det kan ju inte bli bättre;). En fortsatt fin kväll till er, så hörs vi imorgon igen!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards