Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Emelie - 5 oktober 2014 20:06

Idag blir vår mini prinsessa sju månader. Felicia sitter stadigt och kan själv ta sig upp till sittande. Hon kryper och har även börjat resa sig mot saker. Hennes utveckling går i ett rasande tempo och jag hinner inte riktigt med. Hon är oftast alltid glad och sover fortfarande hela nätter:). Felicia ser även upp till sin storasyster massvis som roar henne lätt. Ska bli så spännande med allt som händer nu och undrar när hon ska få sin första tand. Filippa var just 7 månader när hon fick sin första tand.

Igår kväll fick hon bada i vasken i köket vilket hon gillade massor:).

Godkväll! Så lider denna helgen mot sitt slut, den här söndagen har gått himla fort men vi har hunnit med väldigt mycket. Städat hela huset, vilket verkligen behövdes. Tagit in utemöblerna och jag har även hunnit med ett träningspass, skape and flex, ett nytt favoritpass tror jag:). Nu tänkte jag krypa upp i soffan och se på " I huvudet på Gunde Svan".

En fortsatt fin kväll till er & hoppas ni haft en härlig helg!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards