Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Emelie - 28 oktober 2014 10:36

Morgonlek inne på Felicias rum innan det var dags för dagis för Filippa:).

Hejsan! Vilket härligt ljus vi har idag, solen lyser och det är riktigt skönt höstväder ute. Sitter och kikar lite på nätet på lite julklappar, tänk att det bara är 2 månader dit:). Längtar lite efter allt julstök och julbak, så mysigt. Men först ska vi ju till New York och idag är det exakt 2 veckor tills vi åker, ska bli så roligt. Ser framemot en massa shopping, musikal och allt annat den stora staden har att erbjuda. Kommer dock sakna Filippa massor, tänk att vi ska vara borta från henne en hel vecka, så länge utan henne...men vet att hon kommer ha det superbra hemma hos Farmor & Farfar, nog värst för mig och sambon skulle jag tro.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta av lugnet medan Felicia sover sin förmiddagsvila!
Kram på er så hörs vi kanske lite senare;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards