Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Emelie - 16 juni 2013 20:04

Så var det redan söndagskväll och helgen är snart slut. Denna helgen har verkligen gått jättefort. Igår efter jobbet mötte jag upp mina föräldrar, David och Filippa i stan. Vi gick och ställde oss på gågatan för att heja på syster och Marcus som var duktiga och sprang Malmömilen. När det kom i mål, åkte de hem för att duscha och byta om, för att sedan möta upp oss igen för att äta lite mat. Under tiden passade vi på att gå till sagolekplatsen med Filippa:).

Vi startade lördagsmorgonen med en mysig bullfrukost i solen ute på trädäcket. Det bästa med hus är verkligen sommaren och all tid utomhus i trädgården, älskar det!

Här står vi och väntar på Johanna och Marcus för att HEJA på dem:).

Filippa busar runt på lekplatsen!

Sedan gick vi och åt en bit mat och drack lite vin. Himlen öppnade tyvärr sig efter en annars strålande dag, så vi fick sitta inomhus...lite tråkigt, men trevligt var det såklart:).

Nu blir det lite slötittande på Solsidan efter en stor portion fika på rabarberpaj och mjukglass:).

Fortsatt trevlig söndag på er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards