Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Emelie - 8 juni 2013 19:22


Hej på er! Sorry för dåligt bloggande. Vi kom ju hem i torsdags och sen jobbade jag igår, så har knappt hunnit landa riktigt, fullt upp helt enkelt. Min hals är inte på topp heller, fick jätteont i halsen nere i Turkiet och är fortfarande inte helt bra, en jobbig rethosta har också hittat till mig. Hoppas verkligen att det går över snart!

Helg är det i alla fall och jag är ledig:). Idag har det dessutom varit fint väder. Sommaren verkar ha hittat hit, härligt är det. Imorgon ska vi ha kalas för mig och David, så hoppas på strålande väder då också. Har tyvärr inga roliga bilder då min mobil fortfarande inte fungerar, ska lämna in den på lagning i veckan, men två fina bilder från imorse då vi tog oss i kragen och gick ut på en powerwalk, sen åt en god långfrukost ute på trädäcket:).

Tittar ni på prinsessbröllopet förresten? Jag har det på i bakgrunden lite, samtidigt som jag bakar till morgondagens kalas, tycker det är skoj att titta på alla vackra klänningar och frisyrer:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards