Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Emelie - 26 januari 2013 21:50


Sjukstugan fortsätter här hemma:(. Feber och en liten tjej som absolut inte vill äta, vi får i alla fall i henne dricka, tack och lov. Hoppas så att hon blir frisk snart igen. Imorgon är det dessutom kalasdax, får se om jag åker själv eller hur det blir, beror på hur Filippa mår och om hon har feber.

I veckan har det hunnits med lite shopping, som sagt farligt att jobba mitt i stan, två nya tröjor i rosa blev det, man blir så glad av färgen rosa och så längtar man ännu mer efter våren:).

Lördagen har annars spenderats på jobb. Idag hade jag dessutom ett kärt återseende på schemat:). Min sista kund var nämligen en gammal kompis från skoltiden, så himla kul. Inte fixat hennes hår på 2 år tror jag det är & hon har också fått en dotter, som faktiskt bara är 2 månader yngre än Filippa, så vi hade mycket att prata om. Härligt avslut på jobbdagen:).

Nu åter till lördagsgodiset, som är ett måste på lördagar;))

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards