Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Emelie - 12 januari 2013 08:35


Godmorgon lördag! Nu är jag på väg till jobb, som vanligt känns det som jag är den enda som är uppe nu, men snart blir det nog mer liv och rörelse:).


Filippa är nu inskolad och klar för dagis. 3 dagars inskolning går snabbt, men det har känts bra, har ju inget annat att jämföra med. Första dagen var jag med hela dagen, de andra dagarna har jag bara varit med 1 timme ungefär, sen har jag gått hem. De har varit mycket ledsna miner från Filippa när jag gått, men tydligen har hon blivit glad fort därefter, så det har gått jättebra, äter bra gör hon med, uppe i 4 portioner mat en dag, så matglad tjej är det:). Har nog varit jobbigast för mig, jobbigt att ha sett henne så ledsen vid överlämning, tårar och händer som sträcker sig mot en:(. Vanligt och de flesta barns reaktion misstänker jag, kommer ju bara bli bättre & hon verkar trivas och gillar andra barn mycket:). Jag kan bara inte fatta att vår bebis redan är en dagistjej!


En annan sak...fick ett brev från polisen igår, min första tanke var: de har väl lagt ner min mobil som jag tappade för 3-4 månader sen. Öppnar brevet och där står att min mobil är upphittad och lämnad hos polisen, hur galet är inte det?! Får se i vilket skick den är i när jag hämtar den, har inga som helst förhoppningar, men en glad nyhet var det i alla fall:).


Ha en fortsatt fin lördag!



Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards