Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Emelie - 25 januari 2013 21:02


Godkväll! Hoppas ni haft en bra fredag?! Min morgon startade något kaotisk då Filippa började med att kräkas:(, allt löste sig till slut och jag kom iväg till jobb som vanligt. Nu har vi sjukstuga här hemma, usch säger jag bara...hoppas verkligen jag slipper. Tycker så synd om de små liven när de är dåliga, så hjälplösa. Dagen har annars flugit förbi riktigt snabbt, varit mycket att göra på jobb. Vår söta kollega Sofie kom även in med lilla goa Vince på besök och hade med sig supergoda biskvier, mums säger jag:). Kvällens middag fick bli hämtmat i form av pizza då vi inte orkade laga mat, vilket är gott ibland, sällan vi hämtar pizza, hemmagjord är ju så mycket godare tycker jag. Undrar hur många som köper pizza idag, känns som fredagar är en stor pizzadag, eller vad äter ni idag?


Ha en fortsatt mysig kväll & håll tummarna för att Filippa kryar på sig snabbt och vi slipper bli sjuka!


 

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards