Alla inlägg den 26 januari 2017

Av Emelie - 26 januari 2017 21:33

Ikväll har vi valt skola till den här stora lilla tjejen. Det känns helt galet att hon ska börja förskoleklass redan till hösten. Hon föddes ju nyss!? Filippa känns dock mer redo än vad vi någonsin kommer göra. Hon är äldst på dagis och känner ibland att hon lika gärna kunde gå i skolan. Det kommer nog bli bra det här med, även om vi föräldrar tycker det känns konstigt att snart att ha ett skolbarn.

Hejsan! Skolvalet är som sagt gjort och vi valde skolan som ligger närmst och där dom flesta av hennes dagiskompisar kommer gå:).
Ikväll var jag ute på en kort och ganska snabb löprunda, blev 5km med ett ganska högt tempo även om jag vet att jag nog kunnat springa på lite mer;). Längtar tills kvällarna blir långa och ljusa igen, så att man kan köra lite längre löppass och intervaller, för just nu när det är så mörkt om kvällarna känner jag att jag inte vill jag vara ut för länge, så dom längre löppassen blir alltid på helgen nu.
För övrigt är det nu bara en vecka kvar tills vi åker till värmen och självklart åker mina löparskor också med:).

Fortsatt mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards