Alla inlägg den 15 januari 2017

Av Emelie - 15 januari 2017 21:49

Chokladbollar fick det bli denna kväll. Var så sugen på choklad och sån tur är har man nästan alltid ingredienser hemma till chokladbollar, så himla gott!

Hejsan! Så har ännu en helg passerat. Min jobbhelg vilket innebär att jag jobbade igår och har bara varit ledig idag. Tur att nästa helg är lite längre:).
Idag har sambon varit och badat med Filippa och under tiden passade jag & Felicia på att shoppa lite:). Filippa som inte varit något vattendjur direkt har verkligen utvecklats och tycker det är superskoj att bada. Hon började simskola förra terminen och är nu inne på andra terminen och älskar det, så roligt att se att det kan vända så snabbt med lite hjälp av duktiga simlärare.

Nu sitter jag nästan och somnar här i soffan, ville mest bara kika in och säga hej;). Hoppas ni haft en bra helg och har en mysig söndagskväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards