Alla inlägg den 23 januari 2017

Av Emelie - 23 januari 2017 09:26

Det är grått ute och regnet hänger i luften...då ligger vi inne i sängen och myser, jag och mina tjejer. Så härligt att vara ledig idag:).

Hej! Idag känns det extra skönt att vara ledig. Trots att jag vet att jag har 5 arbetsdagar framför mig så är det ändå en speciell känsla att vara ledig på en måndag. Tjejerna gav mig sovmorgon idag och sov till strax efter åtta, sen låg vi och mös i sängen innan vi gick upp, så en bättre start kan det knappast bli. Nu på dagen har vi inga direkta planer, jag hoppas vädret blir något roligare framåt dagen så vi kan gå ut lite, sen blir det köttbullar till lunch, vilket har blivit lite av en måndagstradition när jag är ledig:). Senare i eftermiddag ska Filippa på simskola och ikväll ska jag på ett cireklfyspass.

Hoppas ni får en härlig måndag & start på veckan!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards