Alla inlägg den 30 december 2016

Av Emelie - 30 december 2016 20:21

Då var näst sista dagen på året här och det har jag och sambon firat med en god räkmacka och lite bubbel, perfekt en fredagskväll;).

Hej! Det har varit lite tyst här inne, men har inte fått tiden att räcka till. Julen försvann i ett nafs och det kändes som en vanlig helg med tanke på dom få lediga dagarna. Den här tiden på året har vi dessutom massvis på jobb, så det har mest varit jobb, lite träning och mys med familjen som har hunnits med.
Hoppas ni har haft en mysig jul! Jag återkommer med lite bilder från julen i ett annat inlägg.
Imorgon är det Nyår och det firas hemma hos svägerskan med familj och vi står för desserten, så nu ska vi ut i köket och fixa i ordning den.

Mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards