Alla inlägg den 2 december 2016

Av Emelie - 2 december 2016 21:10

Tänk att det är fredag igen:). Nästan alltid bästa dagen på veckan...jag jobbar imorgon också så inte riktigt samma fredagskänsla idag, men jag överlever ändå.

Godkväll! Precis mumsat i mig en massa choklad, så nu sitter jag här i soffan och är supermätt och orkar inte göra mycket:). Efter en veckas jobb är man ganska trött, men jag får väl kämpa en timme till innan jag kan gå och lägga mig;).
Nedräkningen till julafton är igång här hemma och tjejerna skiner upp varje morgon när det ligger ett litet paket under deras rosa granar. Julen är verkligen supermysig när man har barn. Så mycket längtan och förväntningar. Julkalendern på tv verkar dessutom vara riktigt bra i år, iallafall enligt Filippa.

Hoppas ni får en mysig helg, Kram på er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards