Alla inlägg den 16 december 2016

Av Emelie - 16 december 2016 20:30

Nu är det äntligen dags att klä granen här hemma. Sambon har kämpat och sågat & sågat ute i garaget då stammen på granen var alldeles för tjock:). Det slutade med att vår julgransfot gick sönder, men sån tur är hade svärföräldrarna en extra fot, så nu står granen oklädd i vardagsrummet & väntar på mig. Jag som får göra det roliga och klä den:).

Godkväll! Hoppas ni har en mysig fredagskväll!? Här hemma har det varit lite irriterat, men som sagt är allt löst nu:). Ska bli så mysigt att klä granen och se tjejernas reaktion imorgonbitti när granen är på plats och alla klappar ligger där under.
Annars är det en kort helg för mig som väntar, då jag jobbar imorgon. Men vi har lite adventsmys bokat med mina föräldrar på söndag så det ska bli nog bli en bra helg trots lite jobbande.

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards