Alla inlägg under juli 2013

Av Emelie - 4 juli 2013 09:03

Godmorgon! Redan torsdag och första veckan i juli har snart passerat, galet så fort tiden går. Igår efter jobb passade jag och min vän Marzena på att gå ut och äta lite efter mitt jobb, lilllördag och allt ju:). Vi gick till lilla torg här i Malmö, så mysigt på sommaren. Kändes som de flesta har semester nu, riktigt mycket folk ute. Själv ska jag jobba ett bra tag till innan det är dags för ledighet.

Blev inte så mycket bilder tagna igår, men en bild på fina höggravida Marzena fick jag allt:).

Av Emelie - 2 juli 2013 20:18

Godkväll! Vilken härlig sommarkväll det blev.

Ikväll har jag äntligen provat mina nya asics löpskor och de kändes verkligen superbra! Löprundan gick lätt och jag nästan flög fram;).

Bästa träningsformen under vår och sommar, måste ju vara just löpträning. Så härligt att vara ute i naturen och träna. Vad tränar ni under sommaren?

Nej nu blir det lite tv-tittande, Allsång på Skansen ju:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards