Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Emelie - 19 oktober 2012 20:22

 

Fredag och ikväll blev det pizza till middag. Min kära sambo som kockat ihop en supergod pizza, blir extra gott med en pizzasten dessutom. Till det provade vi ett nytt vin som jag kan tipsa om som var jättegott.

 

Gnarly Head, ett rött vin från Kalifornien med en lätt kryddig smak.

  Veckans fredagsfika på jobbet fixade jag, bakade en klassisk äppelkaka och till de vaniljvisp såklart!


En dag kvar att jobba denna veckan, sen väntar en kort helg...vädret ska ju fortsätta vara fint så vi hoppas det stämmer, rena vårvädret i oktober, helt underbart!

Av Emelie - 19 oktober 2012 08:12

I cirka 4,5 månad har jag nu varit tillbaka på jobb, varav 2,5 månad heltid. Galet så fort tiden går, trivs bra på jobbet och gillar verkligen det jag gör. Har underbara kollegor, som är ett måste enligt mig för att tycka om att gå till jobbet. Mina arbetstider däremot, de är inte roliga:(, hatar att komma hem så sent på kvällarna och så är det väldigt långa dagar. Man saknar sin dotter väldigt mycket varje dag, samtidigt som jag vet att hon har det jättebra hemma med sin pappa. Är underbart att se kärleken mellan pappa och dotter. Min sambo är världens bästa pappa och gör verkligen allt för Filippa, mina fina godingar!





Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards