Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Emelie - 18 oktober 2012 20:56


Godkväll! Äntligen har det öppnat en Nespresso butik i Malmö, så nu slipper man beställa kaffekapslar via nätet till sin kaffemaskin, himla skönt. På lunchen idag gick jag dit och handlade lite nya kapslar, köpte ett paket med lite mildare ton med smak av karamell och ett med starkare ton med smak av kakao. Tycker det är bra att köpa en som är svagare och en som är lite starkare, beroende på om man vill dricka en ren espresso eller om man vill skumma mjölk och göra en latte/cappucino.

 

 

Har även hunnit med att baka till fredagsfikan imorgon.

Nu väntar Hela Sverige Bakar på tv:).

Av Emelie - 18 oktober 2012 09:12


Godmorgon! Redan torsdag och snart helg igen, tiden går så fort...hinner inte riktigt med. Nu när det är så mörkt ute tycker jag det är så mysigt att tända massa levande ljus på kvällarna, så förra veckan köpte jag en ny söt ljuslykta.


Igår blev det ännu lite mer shopping, blir lätt det när man jobbar inne i stan  . En ny förvaringslåda till Filippas rum, börjar bli en del saker nu, så förvaring behövs alltid.


 

Ljuslykta från LAGERHAUS


 

Förvaringslåda från Kids concept

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards