Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Emelie - 4 oktober 2012 21:11


Möttes av min underbara tös iklädd sina röda regnkläder och min kära sambo på stationen nu efter jobb, alltid lika härligt att mötas av sina kärlekar efter en dag på jobbet. Filippa fick ett rött regnställ i födelsedagspresent av sin kusin Smilla, lite stort men det gör inget, hon växer nog snart i det. Filippa tackar Smilla & säger att hon känner sig riktigt tuff i sitt röda set:).

Sprang även min vanliga löprunda i mörkret ikväll, riktigt skönt! Träningen flyter faktiskt på bra trots att det blivit så mörkt...tänkte kanske att det inte skulle bli av nu mot hösten med löpningen, men så länge vädret är ok och det inte är för kallt ska jag försöka köra mina 2 löprundor i veckan. Träningen är en del av min vardag & jag tycker det är skoj!

Av Emelie - 4 oktober 2012 08:13


Idag är det den 4:e oktober och kanelbullens dag. Detta måste ju såklart firas. Bakade kanelbullar i måndags så blir till att mumsa på dessa idag:). Orkar ni inte baka tycker jag ni ska gå till närmsta bageri och köpa er varma nybakta bullar!


Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards