Alla inlägg den 30 juni 2017

Av Emelie - 30 juni 2017 21:19

Mina fina midsommarflickor.

Midsommarafton spenderade vi nere i Höllviken med fina vänner. Vi åt och drack gott, dansade runt midsommarstången och hade det bra trots det tråkiga vädret. Varför ska det alltid bli dåligt väder just på midsommarafton? Konstigt det där, men det hör väl till;).

Godkväll! Fredag och vi sitter i soffan och hör hur regnet smattrar utanför fönstret. Första juli imorgon, men om man tittar ut känns det som första november:(. Hoppas verkligen att sommaren kommer snart. Visserligen har vi inte semester förrän om tre veckor, men jag vill gärna ha fint väder fast att jag jobbar. Allt blir så mycket roligare och lättare med lite sol ju.

Hoppas ni har en mysig kväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards