Alla inlägg den 15 juni 2017

Av Emelie - 15 juni 2017 21:23

Bild från mors dag, jag och mina fina tjejer:).

Filippa nära mål:)

Två glada och nöjda tjejer i mål.

Godkväll! Längesen nu...Nästan en månad sedan det var morsdag ju. Galet att tiden går så fort, men antar att det är för att man har roligt och fullt upp:). Morsdag firades på bästa sätt, dagen började med en lyxig frukost som tjejerna hade dukat fram (med hjälp av sambon). Mitt på dagen var det dags för årets paprikalopp här i Svedala. Tjejerna var taggade och Filippa sprang på som bara den, medan Felicia sprang tillsammans med sambon och tröttnade väl efter halva loppet, men kom i mål till slut:). Så himla söta alla små löpare va och kanske bor det en liten löpare hos någon av mina tjejer:).

Hoppas ni har en mysig kväll! Här ska sorteras lite tvätt nu...

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards