Alla inlägg den 10 juli 2016

Av Emelie - 10 juli 2016 13:02

Igår var det dags för min systers son Hjalmar att döpas.

Det var en glad Hjalmis i kyrkan:).

En del av presentbordet.

Det blåste en hel del, annars hade vi vädret på vår sida.

Det bjöds på en massa god mat...

Och gott till kaffet;).

Hej! Bloggen har inte riktigt prioriterats denna veckan märkte jag. Det har varit full rulle på jobb och på kvällarna har jag myst med tjejerna och tränat, ja vardagarna går ju i ett, skulle behövt fler timmar på dygnet ibland;). Igår var det som sagt dop för lilla Hjalmar, så det blev en mysig eftermiddag/kväll. Idag är man lite småtrött, men jag passar på att vila lite nu. Felicia sover middag och Filippa är på barnkalas hos kusinen:). Senare i eftermiddag blir det middagsmys hos sambons syster med familj.

Hoppas ni har en skön söndag & bättre väder än vad vi har!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards