Alla inlägg den 4 juli 2016

Av Emelie - 4 juli 2016 21:43

Bild från helgen när tjejerna var bästisar och mös i soffan:). Dom där två kan verkligen göra en gråhårig. Oftast alltid snälla och så goa mot varandra, men stundtals bråkar dom en hel del och driver mig till vansinne.

Hejsan! Så var det måndag igen och en ny vecka. Idag har tjejerna varit på äventyr med mormor och morfar. Dom har besökt Skånes djurpark och haft en superdag bland djuren. Ikväll när Felicia satt på pottan fick vi höra att hon åkt traktor om och om igen:).
För mig har dagen gått galet snabbt. Jag står själv på jobbet nu i tre veckor så mina listor är helt fulla så jag hoppas och tror att dessa veckor ska gå snabbt, sen är det ju semester....wiee:).

Hoppas ni haft en skön måndag & start på veckan, här hemma blir det tvättstugan innan sängen kallar:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards