Alla inlägg den 19 april 2016

Av Emelie - 19 april 2016 20:46

Dessa två fina systrar visade varandra mycket kärlek igår:).

Så söta så att man smälter.

Världens bästa kompisar, men även världens bästa på att bråka med varandra stundtals...den så kallade syskonkärleken med andra ord;).

Hejsan! Sitter i soffan och är galet nöjd med kvällens jobbiga träningspass. Tränat stationsfys som är ett pass med både styrka och kondition. Jobbigt men väldigt roligt, ett nytt favoritpass tror jag, men som jag tyvärr inte kommer kunna träna på en månad då sambon ska träna vid den tiden då detta passet är. Får helt enkelt börja köra lite backintervaller ute istället, riktigt jobbigt det med men inte lika roligt...

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det lite tv innan sängen kallar. Hoppas ni haft en bra tisdag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards