Alla inlägg den 2 april 2016

Av Emelie - 2 april 2016 20:49

Denna underbara ranunkel fick jag av min fina mammi idag när hon var på besök:). Så himla vacker blomma och rosa dessutom;). Nu ska jag bara hitta den rätta platsen för den också.

Lite blommor fick även följa med hem idag. Sambon har varit duktig och oljat in golvet i uterummet för andra gången och det blir så fint!

Godkväll! Vilken härlig dag det varit idag och vi har hunnit med en hel del. I eftermiddags körde jag och tjejerna in till stan (Malmö) för att hämta sambon som sett fotboll. Vi körde inom plantagen på vägen hem och som ligger nära Bauhaus, esom var vårt mål:). Köpte som sagt med mig lite blommor så imorgon blir det till att plantera lite. När vi köpte nya fönsterbänkar på Bauhaus som vi var där för passade vi även på att kika på golv. Vi ska ju lägga golv nere i källaren i hallen och hittade faktiskt ett vitt som skulle passa, men det får bli ett projekt till hösten/vintern. Kikade även på ett vitt golv till vardagsrummet och vårt sovrum, vi vill nämligen även lägga nytt golv där, ja i tjejernas rum också. Men vi tänker att vi börjar med vardagsrummet och vårt sovrum eftersom att dom inte är så varsamma. När det blir får vi se, det kostar ju en del med golv och nu är det Mexico som är i sikte och paus när det gäller renovering, men jag kan ju inte låta bli att tänka på allt man vill ändra om:)

Hoppas ni haft en mysig lördag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards