Alla inlägg den 13 november 2013

Av Emelie - 13 november 2013 21:33

Godkväll! Så har ännu en dag passerat. Ikväll har jag passat på att köra lite hemmaträning. När Filippa somnat och sambon ändå var på fotbollsträning och så inget på tv, gick jag ner i vår källare för lite träning. Har en motionscykel som står där nere som jag faktiskt använder minst 2 gånger i veckan, så skönt att få till lite träning trots mina dumma arbetstider. 30 min på cykeln blev det och så lite arm, bål och magövningar. Pigg och glad blir man:). Jag mår fortfarande jättebra, trött hela tiden bara, men hoppas kunna träna så länge det går. Eftersom jag står upp 8 timmar om dagen på jobb är det jättebra med träning, extra viktigt nu när man är gravid och blir lite framtung;). Till helgen blir det spinningpass i vanlig ordning.

Hoppas ni haft en bra kväll?, nu blir det snart sängen för mig....NATTI!

Av Emelie - 13 november 2013 09:11

Filippa imorse...morgonmys i soffan varje morgon framför Lotta på Bråkmakargatan eller Pippi som är hennes favoriter. Hennes "Bamse" vill också vara med på ett hörn;).

Busungen som lånar och provar mammas vantar. Sen springer hon iväg när det är dags att bege sig till dagis och jobb, så det alltid ska bli lite stressigt i sista stund...

Godmorgon! Onsdag idag och inte så grått och regnigt ute som det var igår, känns som solen kanske till och med tittar fram under dagen:). En vanlig vardag idag med jobb, sen hem för lite kvällsmys innan det är dags för Filippa att sova. Lugnt nu på morgonen här på jobb, så just nu sitter jag med färg i håret, underbart att få bort utväxten:).

Ha en fin onsdag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards