Alla inlägg den 3 november 2013

Av Emelie - 3 november 2013 19:51

Så avslutar vi denna helgen med lite god kvällsfika:). Bakade kladdkaksmuffins med en massa choklad i och hackad daim på toppen i eftermiddag. Blev jättegoda och ännu bättre med passionsfrukt och grädde till.

Helgen har annars gått snabbt i vanlig ordning, men fick ju en extra dag denna helg eftersom det var alla helgon/röd dag igår och min jobblördag:). Helgen har bestått av flytthjälp till syster och Marcus, lite shopping, träning och middagsmys hos svärföräldrarna.

Nu väntar solsidan och sen blir det nog en tidig kväll för mig, börjar bli en vana nu...men är så trött.

Trevlig kväll!

Av Emelie - 3 november 2013 08:50

Godmorgon! Så härligt det är med söndagsmorgon. Vi har precis ätit en god frukost. Filippa var med pappa och handlade bullar imorse:). Efter frukost har det varit massa pyssel, rita rita med kritor ville Filippa. Härlig start på morgonen.

Vad resten av dagen bjuder på blir nog lite av varje, städning, träning och kanske lite bakning:).

Ha en fin söndag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards