Alla inlägg den 17 april 2017

Av Emelie - 17 april 2017 17:26

Mina söta påskprinsessor:).

Charmtrollet;).

Tjejernas söta påskpåsar.

Gårdagens påskkaka som jag bjöd mina föräldrar på. En citron mazarinkaka som jag dekorerat med chokladägg:).

Hejsan! Annandag påsk har verkligen gått i ett långsamt tempo. Jag har i och för sig varit ute på en härlig löprunda som jag avslutade med backintervaller idag. Det är så skönt att hinna med att träna så mycket när man är ledig:). Annars har vi inte gjort så mycket idag. Fått undan det lilla påskpynt vi hade plockat fram och putsat fönstren på ena sidan av huset.
För övrigt har det varit en mysig påskhelg och nu är det dags att ladda upp för en ny arbetsvecka.

Hoppas ni haft en härlig påskledighet!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards