Alla inlägg den 9 mars 2017

Av Emelie - 9 mars 2017 21:13

I söndags fyllde vår minsta prinsessa 3 år. Tänk att det redan gått tre år sedan hon kom till oss. Vår älskade Felicia.

En koncentrerad treåring som blåser ut ljusen;).

Hej! Dagarna har gått och jag har bara helt enkelt inte hunnit blogga om vår treåring. Det var en glad och nöjd tjej i söndags som fick en massa fina presenter. Temat på kalaset var pippi och det gällde även presenterna hon fick. Det är väl klart en Pippigalen tjej ska få en massa pippisaker:).

Ikväll efter jobbet provade jag att träna tabata (express) för första gången, så himla roligt och jobbigt det var. Ett högintensivt pass med korta intervaller, som passar mig perfekt! Att variera sin träning är superviktigt men gör även att det blir så mycket roligare att träna:).

Nu ska jag mysa ner mig i soffan;). Hoppas ni haft en fin torsdag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards