Alla inlägg den 6 november 2015

Av Emelie - 6 november 2015 21:10

Nu har vår mini prinsessa också hål i öronen. Rosa små söta örhänge, hon är så himla söt i dom:).

Vårt lilla charmtroll;). Som idag tog hål i öronen. Helt ovetandes om att det skulle göra ont. Hon satt snällt och stilla så det gick jättebra, sen blev hon såklart ledsen när det precis var över. Hon har försökt prova mina örhänge en massa och tittat mycket på Filippas, så vi tyckte det var lika bra att ta på henne redan nu. Tror Filippa var strax över 2 år när vi tog på henne, men nästan lättare desto mindre dom är. Det blev superfint och är så himla gulligt:).

Godkväll! Så var det fredagskväll igen, känns som det var igår men det var ju en vecka sedan sist:). Vi har tänt en massa ljus och har myst ner oss i soffan framför tvn. Tyvärr tycker jag inte där är något direkt att titta på, så blir mest att vi zappar runt.

Hoppas ni har en mysig kväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards