Alla inlägg den 8 september 2013

Av Emelie - 8 september 2013 20:12

Så var helgen slut, varför går den alltid så fort? Kort helg för mig, då jag jobbade igår. Varit en lugn och skön helg.

Imorse tränade jag ett spinningpass, så nu känns det som höstträningen är igång även om det varit sommar ute idag. Svettigt och jobbigt var det, men skönt efteråt som alltid:).

I eftermiddag har vi varit i Bokskogen, David sprang en runda, medan jag & Filippa plockade pinnar och sprang runt:). När David var klar med löprundan gjorde han lite styrkeövningar. Filippa skulle givetvis göra allt som pappa gjorde, stretchat och hängt i armarna bland annat, stark flicka vi har;).

Nu ska jag fortsätta äta min glass & mysa i soffan. Inget på tv ikväll, trist....men i veckan börjar ett av mina favvoprogram, Hela Sverige bakar:).

Ha en fortsatt mysig kväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards