Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Emelie - 6 augusti 2013 22:04

Så härligt det är med semester:). Ta det lugnt på morgonen, äta frukost så länge man vill och bara ta dagen som den kommer, underbart är det!

Idag har vi fixat i trädgården hela dagen, planterat lite nya blommor, rensat ogräs och sånt som inte är jätteskoj, men som är väldigt skönt när det är gjort och fint blir det ju:). Vår egna lilla trädgårdsflicka tycker det är skoj att hjälpa till att vattna. Att vatten kan vara så skoj:).

Ikväll kom även glassbilen förbi, den stannar precis utanför oss. Så Filippa har handlat glass från hemglassbilen för första gången och det lär ju bli fler gånger:).

Imorgon åker vi på en liten minisemester med mina föräldrar norrut:). Vi stannar först uppe i Ullared, sen åker vi vidare till en stuga som inte ligger alls långt ifrån som vi lånar av mina föräldrars vänner. Där stannar vi en natt för mys, sen åker vi hem igen då vi har lite planer för fredagen. Mysigt ska det bli i alla fall och skönt att komma hemifrån lite.

Nu blir det snart sängen...NATTI;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards