Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Emelie - 9 maj 2013 19:05


Godkväll! Kristi himmelsfärds dag idag och det innebär ledigt, så härligt med helgdagar:). Jobbar dessvärre imorgon, men så är det när man jobbar inom service yrket. Idag har varit en riktig bak och träningsdag. Powerwalk med familjen och en löprunda blev det för mig också, älskar att ha tid till att röra på sig, blir tyvärr inte så mycket när man jobbar så dumma tider som jag gör:(, så lediga dagar är perfekt till att passa på att träna. 


 

Bakat en del också:). Började med att jag gjorde matmuffins igår kväll till sambon, perfekt att ha med sig till dagens golfrunda, men tror du inte han glömde de, så typiskt! Idag har jag bakat kladdkaksmuffins med kolasås i mitten, roligt att prova något nytt och det blev jättegott med kolasmak i mitten. Kolakakor fick det också bli, blev dock väldigt små men supergoda:). 

 

Massa bus och lek med denna sötnosen har vi såklart ägnat denna dagen åt med. Lekplatsen fick jag tvinga henne därifrån annars hade vi inte varit hemma ännu;). 

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards