Direktlänk till inlägg 20 juli 2014

Kalassöndag

Av Emelie - 20 juli 2014 13:17

En bild vår glada Felicia som jag tog imorse:).

Hejsan! Hade mer än gärna hängt på stranden idag också, men det vankas 3-års kalas nu i eftermiddag för flickornas kusin Smilla, vilket kommer bli superskoj! Vi har spenderat förmiddagen i trädgården och Flippis har badat oavbrutet i poolen och jag förstår henne så varmt som det är. Underbar sommar har vi!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen så hinner inte sitta här mer, hoppas ni njuter i värmen!

Kramis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 14 juli 2017 21:35


Här är en bild från i torsdags morse när tjejerna satt och väntade på att bli upphämtade av farmor och farfar för en dag på Tosselila:). Godkväll! Barnen sover och jag sitter i soffan med choklad och cola och njuter av lite egentid. Sambon är ut...

Av Emelie - 30 juni 2017 21:19

Mina fina midsommarflickor. Midsommarafton spenderade vi nere i Höllviken med fina vänner. Vi åt och drack gott, dansade runt midsommarstången och hade det bra trots det tråkiga vädret. Varför ska det alltid bli dåligt väder just på midsommarafto...

Av Emelie - 19 juni 2017 21:33

Igår eftermiddag tog vi en liten utflykt till Torups slott. Två tjejer som tyckte det var roligt med en utflykt men kanske lite för varmt. Mina fina prinsessor. Min stora tjej:). Världens bästa! Mina tre finaste:). Hej i sommarvärmen!...

Av Emelie - 15 juni 2017 21:23

Bild från mors dag, jag och mina fina tjejer:). Filippa nära mål:) Två glada och nöjda tjejer i mål. Godkväll! Längesen nu...Nästan en månad sedan det var morsdag ju. Galet att tiden går så fort, men antar att det är för att man har roligt o...

Av Emelie - 3 juni 2017 22:21

Dessa tjejer alltså, så mycket kärlek mellan dom:). Stundtals så här fina mot varandra men i nästa sekund kan dom lika gärna bråka så att man får gråa hår;). Men det är väl det som kallas syskonkärlek. Godkväll! Längesedan jag kikade in här i...

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards